Wednesday, March 30, 2011

disaat umur melangkah 22thn


yaya and nana



dada and nini



kek yg tinggal sikit..sedap gler siottt..he





kek nani buat sendiri 2..he



nie nasi goreng pataya...





kek mybesday..he...sweet 2..




nie nani n odah dowg rasmi pegang kek..he





my sweet frenz kat tasik varsiti um..he

Di tasik varsiti…27 .3.2011 hari yang bersejarah gak buat diriku..ingat nk bg kejutan kat kawan2 aku, tapi aku lak yg kena..he…wa kena beb..he..mggu 2 mmg bzy gler ar mcm2 aktiviti ada smpai aku x smpat nk balik rumah kot..he..ptg 2 kul 6.00ptg aku gan mmber aq nani g tasik varsity kat s2 adah n ana dah menunggu ketibaan kami..he3..aq sebenarnye nak bagi dowg hadiah sbb dah 2 sem besday dowg aq x baik hadiah so nk bagi la hadiah kn..tetbe lak nani kata d bawak makanan dari umah so die bkk la bekas makanan 2 rupe2 nye ada kek..wahhh.sweet gler ar nani wat kn kek utk aq..he..buat sendiri lak 2..so kami pn makan la.

Tapi sebelum 2 aq nak bagi la hadiah yang aq janji kan 2,,he,,sesi bagi hadiah pn selesai .aq suruh la dowg bkk hadiah masing..he..biase2 jer hadiah sorry la yea my frenz..nani dapat warna ijau aq x taw lak die x suke warne ijau sgt..he..adah lak dapat warne pink cair,ana pulak dapat warne biru..huhu..sume berlainan warna la..aq d bagi barang yg aq beli kat ganu 2..tapi biase2 jer la..untuk fami pn d gak..he.
Pas2 ktwog smbg la mkn kek nani buat 2..pehhhh…sdp gler..masyukkk..mmg blh bkk kedai la..he..aq pn kena blajar gak buat kek sesedap itu..he

mkn punya mkn ttbe lak d kejutan ,fami muncul dari belakang bawak kek lak 2..so besday aq kali nie d dua kek siottt..taw la umor aq dah 22 thn kn..he..paper pn aq terkena gak la..he..ingat nk bg dowg kejutan tapi aq pn kena gak.ingat dowg x nk wat besday aq..hahah..cz besday aq dah lama ar gak..tp aq fhm dowg sume bzy kot..kn2…paper pn wa kena beb..he.dah la mamai gak wak2 2..cz baru bangun tidur kn..he.so kami pn makan la kek,,,ada dua kn,tapi mmg sedap ar…he..suke2..pas makn kek d lagi makanan kot, kali nie makan masak kampong sikit,kami makan nasi pataya..he..sume pn makan dengan khusyuk nye ,adah la paling senyap makan ,lapar agak nye x mkn dari pagi..he.

Selesai makan n bagi2 bahagian kek masing2,kami pn per lagi sesi photograpy la..sian kat fami cz x dpt masuk dalam camera cz kalau ktowg dah bergambr mmg x ingat dunia..he..macam2 posing bersama paying baru yea..he..sekejap kesana, kesini..fami smpai nak masuk tasik lak 2..he..sume org yg jogging kat situ tengok jer ..rasa macam artis payung la pulak,,,hahahah..(model2).



sume payung2 kami..he



dah penat tangkap gambar per lagi kemas2 barang la hari dah semakin senja kn..aq n nani naik motor..fami pun naik motor tapi paking kat cimb..adah n ana la ksian kena jalan kaki..huhu..kalau la aq d kete kn x la dowg susah jalan kaki..he3..(berangan jer kn) .





Paper pn alhamdulilh minggu 2 sume berjalan dgn lancar.tapi penat gak la cz banyak sgt program..to my beloved frenz I love u so much.(nini..dada..nana).moga ukhwah kita akan berkekalan hingga kersyurga..amin..




kami...



suke suki...he








lagu nie utk kowg,,,he

5 comments:

  1. i like de most!!!!! hehe.. luv u all so muchy3!!!!

    ReplyDelete
  2. adah..he..lain kali story pasl lain lak..he

    ReplyDelete
  3. he3..alonh lambat la..baru jer abis kek nye..pehhhh..sedah au..he

    ReplyDelete